Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandleren lyttet godt på min situasjon, og viste forståelse for det jeg forklart vedkommende.
Enkelt å besvare spørsmålene i forsikringsskjemaet.
Fikk høre fra forsikringsselskapet at jeg også kunne få leiebil opp til 45 dager under reperasjon.
Får svar med en gang når du ringer. Rask behandling av søknad.
Lang tid på relasjon. Mye lenger enn forespeilet. Ingen kompensasjon for dette
Ryddig og bra. Tar litt tid å få svar på e-post, men har forståelse for at dere har mange saker samtidig. Seriøse og oppklarende telefonsamtaler.
Nå vet jeg ikke hvordan andre selskap håndterer dette, men tidligere var det mulig å kontakte FirstVet og bestille time direkte i appen. Nå må man først inn på Fremtind sine sider for å registrere saken og deretter få et saksnr. som man deretter må inn til FirstVet å registrere før man i det hele tatt får bestilt time. Dette er en tjeneste det skrytes av at er inkludert i forsikringen og det burde være helt unødvendig å FØRST gå inn på Fremtind's sider for deretter å gå inn på FirstVet. Når man først kontakter veterinær utenom ordinær åpningstid så er det jo gjerne sånn at det haster litt og verdifull tid går tapt på noe som burde kunne gå automatisk (saksnr. opprettes idet du henvender deg til FirstVet?). Utover det så har jeg ikke noen annen erfaring enn at det ordner seg og forsikringen funker slik en forventer at en forsikring skal fungere.