Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
kjapt og enkelt. Hvorfor skal jeg begrunne det noe mere?. Jeg sente inn, dere gjorde det dere gjør og jeg fikk pengene for å kjøpe nytt.
Et meget godt forsikringsselskap. Fremtind har raske og flinke medarbeidere som får fortgang på oppgjør når skaden har inntruffet.
Jeg har skrevd i forrige svar.de er forsinket rapport fra taktsmannen og skade hele salgs prosessen. Ikke minst økonomisk tap.
Vi har bare gode erfaringer med Fremtind. Det er raskt og enkelt å melde skade, og du får kjapp tilbakemelding.
Veldig fornøyd med å ha forsikringene mine hos de. Fått god hjelp
Har hatt forsikring i DNB nå Fremtind i mange år og har vel opp igjennom årene vært helt ok fornøyd. Det skal da tilføyes at jeg er en person som ikke har benyttet meg av forsikringen så mange ganger. Men.... de siste årene må jeg si dette har vært og er begredelig. Min påstand er at de er ut over normalen kritisk og vanskelige ovenfor meg som sluttbruker, som feks krav til dokumentasjon som er nærmest umulig for en privatperson å fremskaffe. I tillegg til dette så er det marginal til ingen oppfølgning og/eller bistand i og under saken. Dessverre må jeg vel si så virker egentlig ikke dette som en sak skyldt personlige behandlere, men heller at det er slik de er instruert til å jobbe. Om ros også skal gis så må det bli at de er svært gode til å svare på telefon, samt selge/aktivere forsikringer, men min erfaring er at det er her hele deres prioritering opp imot kunder er, kanskje naturlig nok :-/ Jeg kan med sikkerhet si at jeg kommer aldri til å anbefale noen å tegne forsikring her.
Jeg har tatt kontakt med dere da jeg var i utlandet, forklart en hendelse som hadde skjedd med bevis på alt. Dere har ikke gjort noe, tatt kontakt igjen eller prøvd å hjelpe.