Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt forsikring i DNB nå Fremtind i mange år og har vel opp igjennom årene vært helt ok fornøyd. Det skal da tilføyes at jeg er en person som ikke har benyttet meg av forsikringen så mange ganger. Men.... de siste årene må jeg si dette har vært og er begredelig. Min påstand er at de er ut over normalen kritisk og vanskelige ovenfor meg som sluttbruker, som feks krav til dokumentasjon som er nærmest umulig for en privatperson å fremskaffe. I tillegg til dette så er det marginal til ingen oppfølgning og/eller bistand i og under saken. Dessverre må jeg vel si så virker egentlig ikke dette som en sak skyldt personlige behandlere, men heller at det er slik de er instruert til å jobbe. Om ros også skal gis så må det bli at de er svært gode til å svare på telefon, samt selge/aktivere forsikringer, men min erfaring er at det er her hele deres prioritering opp imot kunder er, kanskje naturlig nok :-/ Jeg kan med sikkerhet si at jeg kommer aldri til å anbefale noen å tegne forsikring her.
Jeg har tatt kontakt med dere da jeg var i utlandet, forklart en hendelse som hadde skjedd med bevis på alt. Dere har ikke gjort noe, tatt kontakt igjen eller prøvd å hjelpe.
Fikk umiddelbar hjelp, oppgjøret kunne ha kommet litt tidligere mtp at jeg måtte kjøpe ny tlf rimelig raskt. Men ellers super fornøyd mtp dette skjedde i fellesferien.
God håndtering og effektiv prosess for gjennomføring av skadeoppgjør. Fikk velge mellom alternative måter å få utført reparasjon på etter at skadetakst var utført. Anbefales.
Fikk motorproblemer fredag kveld på mc i Sveits, mc ble stående 4 døgn på verksted og jeg måtte ta inn på hotell i mellomtiden. Umulig å få tak forsikringsselskap utenom alvorlig sykdom etter kl 15-16. Regnet likevel med å få dekket ekstrautgifter da jeg hadde samme problem for noen år siden, da med Europeiske reiseforsikring, fikk da dekket alle utgifter. Overraskelsen ble derfor stor da jeg fikk avslag. Trodde en forsikring via NSF skulle være bedre enn dette. Min sønn fikk dekket tilsvarende problemstilling på sin LO forsikring som koster 25% mindre. Dårlig valuta for pengene!
Kjappe og enkle oppgjør. God service. God informasjon underveis, og ingen ubehagelige overraskelser.
Informative og god oversikt, opptrer profesjonelt i forbindelse med skade.