Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk hjelp da min kone ble syk i Spania. Raske og super service fra personell som bemannet SOS telefonen.
Se det jeg har skrevet tidligere, skjemaene deres fanger ikke opp alt det som kan skje. vi fikk mye ekstra utgifter som vi regnet med ville være dekt av reuiseforsikringen, vi betaler for reiseforsikring og håper på å få hjelp når uhellet er ute. Reiseforsikringen er blitt dårligere siden Fremtind overtok den
I forbindelse med "Hans" fikk vi vann i kjelleren. Fikk raskt svar fra Fremtind og takstmann kom uten at vi måtte mase. Fikk også meget raskt oppgjør
Meldte inn tyveri på ferie og 2 dager senere var saken allerede behandlet. God og rask service. Lett å fylle ut og enkelt å forstå.
Hadde foreksempel problemer med viften på bilen og dette ble dekket av fremtind
Når ulykken inntreffer og en er litt uvitende, da traff jeg en kundebehandler som gav meg trygghet og ro, det vil jeg si er en god forsikring at en blir fult opp og alt blir ordnet til det beste
Dette forsikringsselskapet kan ikke brukes pga lokal takstmann . Enorm lang saksbehandlingstid og et tilbud om skadeforsikring som gikk fra 24000 til 250000 . Vi fikk utbetalingen til slutt etter at vi selv byttet takststed. Hyggelige folk sentralt som ville det beste, men hadde også trøbbel med utbetaling av beløpet pga misforståelse mellom forsikringsselskapet og banken . Dette ble til slutt mye.