Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp og grei behandling ved skade. Og hyggelig saksbehandler.
Aldri hatt problem med dem. Reiser veldig mye i jobb og fritid. Hatt noen skader som ødelagt dekk på leiebil. Da var penga på konto før jeg var tilbake fra ferie. Tok lang tid under koronaen, men betydlig kortere enn de vi reiste sammen med.
Lang behandlingstid, over 4 uker, uenig med avgjørelsen.
Et enkel og greit skadeskjema å fylle ut på forsikringsselskapet internet side, leiebil likeså. Verkstedsopphold og reparasjons tid etter tidskjema. Godt fornøyd med reparasjon og med leiebil.
Rask kontakt med takstmann, fikk tidsoversikt på Mail, hvor lang tid ting skulle skje og når, ventet en uke etter at fristen for oppussing skulle være gjort ferdig, tok kontakt med firma, unnskyldning for at ting ikke var gjort ferdig var ferieavvikling. Ellers Ok, har betalt egenandel minus strøm. Har ikke så mye erfaring med forsikringssaker, så jeg har ikke så mye å sammenligne med.
Hjelpsomme ,oversiktlig info. God hjelp ved utfylling av skadeskjema. Viktig med tilstedeværelse i nærmiljø.
Jeg synes det fungerer bra, saksbehandlerne gjør bra jobb, føler jeg får bra veiledning 😊👍