Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefales ikke!! Vi hadde hatt er innbrudd i flere boder i vårt sameiet, som ble anmeldt til politiet. Vi meldte inn til forsikringen da vi hadde gjenstander som hadde blitt stjålet. Vi ble møtt med mistillit fra første stund. De lurte blant annet på om vi fant på dette for å få penger til å kjøpe oss de tingene vi egentlig hadde lyst på?? Det var veldig mye rart som ble sagt av rådgiverne, som liksom prøvde å forklare at vi egentlig ikke hadde de tingene som vi meldte stjålet. De krevde også at vi hadde kvittering på alt som var stjålet. Var veldig mye fram og tilbake. Tilslutt så orket vi ikke å diskutere det mere, så vi sendte hva som hadde blitt stjålet også får de selv velge å gjøre det de mener selv er riktig. Da fikk vi Mail om at vi fikk en liten sum utbetalt(mye mindre enn verdien), og det var kun fordi den rådgiveren var «snill».
Rask og meget god rask behandling på alle måter. Saksbehandler tok kontakt og lurte på hvordan det gikk med meg etter ulykken.
God kundebehandling,rask behandlingstid,meget fornøyd
Sier i salget at den dekker skader, men unngår dekning ved å kalle skaden for slitasje. Føler oss lurt.
Min kone ble syk rett før en to måneders reise. Noe fikk vi avbestilt, det øverige ble raskt dekket av Fremtind
Etter flere saker, der reiser ikke kunne gjennomføres pga sykdom og død, er min erfaring og anbefaling til mine bekjente at selskapet er topp.
Utmerket service, kjapp kommunikasjon og behandling (og utbetaling)