Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
-Rask behandling -Kundevennlig saksbehandler -Saksbehandlere i reiseforsikring må få opplæring av saksbehandlere fra innboforsikring
Gode til å fortelle når saken var ferdigbehandlet.
Rask, enkel og ryddig. Veldig fornøyd med skadeoppgjøret og fremgangsmåte.
Arrogant fra a til å. Hele badet hadde satt seg på grunn av for mye betong i dekket. 4-5 mm sprekk rundt hele badet mellom gulv og vegg. Forsikringsselskapets konklusjon: enkel setningsskade.
Fremtind er imøtekommende, raske og grundige i sin saksbehandling.
Godt fornøyd. Ønsker å møte en litt blidere person når jeg ringer.
Fikk god hjelp da jeg trengte det. Hadde nok blitt skuffet om jeg ikke hadde fått hjelp, men gudskjelov slapp jeg å gå videre med saken. Har vært medlem i ca. 40 år, tror jeg.