Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
All kontakt med dette selskapet har vært veldig tilfredsstillende
Her er det lite hjelp å få. Svarer ikke på spørsmål. Gir heller ikke råd eller veiledning.
Jeg er svært fornøyd av hjelpen jeg fikk. Saken ble behandlet innen 2 dager.
Funnet en bra total pakke for oss som familie . Fikk sykkelen stjålet oppgjøret kom etter 2-3 dager og alt gikk digitalt
Da jeg var så uheldig å få knust telefonen min, så trodde jeg alt ville ordne seg med innboforsikringen jeg har igjennom mitt fagforbund. Når uhellet først hadde skjedd, en ettermiddag, så hadde jeg egentlig ikke noen andre valg enn å gå og kjøpe meg en ny telefon med en gang. Når jeg da kom hjem, så fikk jeg registrert skaden på nett. Da jeg registrere skaden så får jeg beskjed at de vil prøve å reparere og hvis det ikke går så ville jeg få en erstatningsenhet. Derfra gikk det veldig fort, noe jeg syns var veldig bra. Fikk beskjed å levere telefonen til nærmeste reparasjons sted. Etter 2 dager så får jeg beskjed om at telefonen ikke lar seg reparere, noe jeg trodde kunne skje. Får da beskjed at jeg vil få en erstatningsenhet. Jeg prøver å forklare at jeg måtte gå og kjøpe meg en ny telefon rett etter uhellet, siden man i disse dager er totalt avhengig av telefon. Prøvde også å si at jeg mer en gjerne kunne ta imot en mindre sum en det ville koste de å gi meg en ny enhet. Dette hadde selskapet svært liten forståelse for, og de sa at jeg eventuelt kunne selge telefonen på Finn. Dette var for å si det mildt, svært provoserende. Jeg klagde på denne avgjørelsen, men dette var en regel de hadde satt. De sa jeg kunne klage videre, men som alle da skjønner, det er ikke vits. Jeg sa da at jeg godtok å få erstatningsenhet, og jeg planla da og selge den på Finn. Etter noen få dager så ringer det en kar fra Fremtid og forklarer meg at de ikke kunne levere meg samme enhet på noen uker, så han tilbydde meg å få pengene som ett gavekort på Elkjøp eller så kunne jeg få de ut i kontanter. Har du hørt!!!! Nå kunne jeg plutselig få de ut som kontanter. Noe jeg selvfølgelig godtok. Men her har du ett selskap som kun tenker på sine særegenheter og i hvert fall ikke ser kunden. Styr dere langt unna Fremtind. De er mest sannsynlig gode å ha med å gjøre når man bare betaler, men når man trenger hjelp så ser de i hvert fall ikke ann kundens beste.
Enkel måte å melde skade. Et skjema som er grei å fylle ut. Rask tilbakemelding og like raskt å få time på verksted og leiebil. Er fornøyd.
Snabbt och professionellt behandling av min bilskada