Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min nesten ett år gamle mobil ble stjålet i Roma. 100 % dekning er jeg fornøyd med. 🙂 Behandlingstiden ble kanskje litt lang, men det er forståelig i ferietiden.
Sak blitt avgjort uten å ha brukt tid på å hente inn riktig data. Saken det gjelder er en stormskade. Takstmann hentet inn vind data fra en flyplass 35km unna skadestedet, der det er helt annet klima. Pga dette får jeg avslag på erstatning, framtind mener data holdt å er fornøyd med saken. Har selv fått vinddata fra MET nu, dette fikk jeg etter å ha brukt 10 min på en telefonsamtale å 1 mail. Saken er klaget inn.
Veldig bra oppfølging. Lett å finne frem og fylle ut papirene. Rask tilbakemelding
Fremtind handler omgående når noe skjer. Rask behandlingstid. Setter kunden i sentrum. Jeg er veldig fornøyd med Fremtind. 😊👍
Veldig bra kundestøtte og raskt og presist oppgjør uten en masse om og men👍😊
Enkelt å melde sak på nett og veldig rask behandling
Jeg er meget fornøyd med alt fra kundeservice til skadeoppgjør!