Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da vår sønn mistet og knuste sin mobil fikk vi ny etter svært kort tid. 2000 i egenandel var heller ikke noe å si på.
Fremtind er for meg veldig ukomplisert og enkelt. Alt jeg har hatt behov for hjelp til, har løst seg ved første kontakt. Muligheten for å registrere på nett er også veldig enkelt og saken blir løst i løpet av en halvtime. Både bil, briller og telefon har de hjulpet meg med i år (noe som begynner å bli litt flaut), uten at jeg har hørt at nå har jeg brukt mye forsikringer, eller vært mye uheldig. Lettvint og hyggelige konsulenter.
Vi er et ektepar som har samlet all forsikring hos Fremtind. Kona mi har en bil og jeg har en annen bil. Begge er forsikret hos Fremtind. Forsikringsselskapet velger å se på mannen som eier av alt. Det er forhistorisk og kjønnsdiskriminerende. Dette er forklart flere ganger, men dere bryr dere ikke om det.
God komunikasjon og rask saksbehandling. Meldte inn skade på nett . Greit og oversiktlig
Konkuranse gode priser. Rask og enkel saksbehandling Anbefales
Relativt raske og enkle oppgjær. Noko knotete innmeldingsskjema på nett. Mogleg praksis over heile linja, men trass tilsynelatande fine ordningar som "bonusfri skade", så aukar dei månadspremien din utan at dette kjem tydeleg fram dersom du har hatt saker. Kan vere greit nok om du har saker som har resultert i utbetalingar, men support kan opplyse om at og enkel veghjelp (starthjelp) og saker der motpart er skuld aukar din premie då ein har høgare "risiko"
Rask og kontant avklaring, inkludert at egenandel bortfalt pga. flere forsikringer i selskapet.