Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en vannledning som sprakk ute. Fikk dekket skaden, men vær obs på at du må legge ut og fikse alt av rørlegger, gravefolk osv. Man kan nå Fremtind gjennom DNB eller Sparebanken 1. Dersom man har forsikring gjennom Sparebanken 1 finner man ikke den hos DNB. Heller ikke kundebehandler hos DNB ser det man har hos Sparebanken 1. Har også helt forskjellige vilkår og priser. Helt håpløst å få oversikt. Er også salg salg salg. Vi betaler ALT for mye, men når jeg tok kontakt synes jeg ikke det var lett å få ut av de hvor man var dobbel og trippelforsikret. Faktura kommer heller ikke som en samlet sak, Den er splittet basert på hvilke forsikringer og ditt og datt. Mitt ønske. Sett kundene i fokus. La kunden få oversikt over sine avtaler uavhengig av hvor de ble kjøpt. Dere går ut i markedet som 1 firma. La kundene også få den følelsen. Gi mulighet for samle faktura så man får en god oversikt.
Enkel og oversiktlig i de sakene jeg har kontaktet dem. Service og vennlig kundebehandler.
Forferdelig forsikringsselskap som driver med juks og fanteri! . Flyttet over min forsikring uten mitt Samtykke. Fikk faktura på 5000kr for 31 dagers som er uten mitt Samtykke til forsikringen. Kan desverre ikke anbefale selskapet pga min påstand.
Rør fra ende til annen. Takstfolk som ikke kan jobben sin og kværulerer mye. Vi er meget missfornøyd.
Syntes servicen var bra. De var raske med tilbakemelding og behandlingen lavt oppgjør.
ble syk i syden og alt det medfører. fikk veldig god oppfølging av forsikringen med sykehus og transport hjem. kunne ikke vært mere fornøyd tusen takk.
Vi ringte om skade på bil, og fikk både hyggelig, god og rask behandling. Veldig fornøyd.