Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rør fra ende til annen. Takstfolk som ikke kan jobben sin og kværulerer mye. Vi er meget missfornøyd.
Syntes servicen var bra. De var raske med tilbakemelding og behandlingen lavt oppgjør.
ble syk i syden og alt det medfører. fikk veldig god oppfølging av forsikringen med sykehus og transport hjem. kunne ikke vært mere fornøyd tusen takk.
Vi ringte om skade på bil, og fikk både hyggelig, god og rask behandling. Veldig fornøyd.
Null hjelp ved vannskade på huset, selv med toppforsikring. Begredelige greier!
Hvis den fornærmede sjåføren har samme forsikring, kan du glemme all form for hjelp eller til og med et svar fra fremtid forsikring.
My phone was broken, they just offered me to swap my phone with similar phone (not even new) which I didn’t want but they just give me two options either repair or swap with new without box , however the other insurance company provide gift card or money back very easily, I will change my insurance and I will not recommend anyone to have it , they will ask for many questions and also they don’t care about customers.