Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel skademelding på nett. Rask tilbakemelding på sak.
Svært rask saksbehandling. Greie spørsmål som skal besvares på en enkel måte. Tillitsbasert krav til dokumentasjon.
Litt for meg, vanskelig å innrapportere på det skjema man fyller ut på nettet etter hendelse. Gikk mye tid før det hele ble ordnet via telefon. I hovedsak min feil som ikke fulgte opp.
Hyggelig saksbehandler Lett å forstå og flink til forklare ang de nødvendige dokumentene fremtind måtte ha for å behandle saken
Mistet og fra stjålet mobiltelefon og penger, fikk beskjed om at reiseforsikringen din dekker ikke ting som mistes eller glemmes igjen – den dekker kun tyveri. Uansett om den er mistet er den stjålet, har jo ikke fått den tilbake der jeg mistet det
Vil du ha flinke og oppegående konsulenter som setter seg inn i saken på en saklig og effektiv måte, så velger du dette selskapet her.
Latterlig reiseforsikring som ikke dekker mine gjenstander på reise. Da blir det som de fleste andre forsikringer.. å betale for et produkt du aldri får. Herved byttet til noe annet.