Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under ferieopphold i Spania oppstod sykdom, dermed kontaktet vi SOS Internasjonal ! De var veldig behjelpelige og meldte oss inn på sykehus i Alicante. Etter hjemkomst meldte vi skaden telefonisk til Fremtind. Saksbehandler virket på oss ganske så indisponert og stilte få spørsmål. Dette var på formiddagen, og han skulle kontakte oss i løpet av dagen. Etter en uke uten livstegn fra Fremtind tok vi på ny kontakt. Vedkommende skulle ta kontakt med saksbehandler og be han kontakte oss. Etter ytterligere et par dager fikk vi en E-post om at vi hadde krav på erstatning, utregningen av denne sa oss ingenting og hadde ingen rot i virkeligheten. Hans tall sier oss ingen ting og har ingen ting med våre kvitteringer å gjøre!!!!
Lett å snakke med kundeservice. Rask tilbakemelding og fikk tilsendt papirene på mail. Kunne følge med reparasjon på skaden.
Enkel skademelding. Rask behandling og oppgjør. Grei nettbutikk som gir en rabatterte priser hos kjente leverandører som for eksempel Elkjøp.
Ventet mer enn en måned for at de skulle se på saken, deretter var det fram og tilbake før de bestemte seg for hvilket punkt de kunne bruke for å bestemme at jeg ikke skulle få kompensasjon. Jeg opplevde lommetyveri i utlandet, hadde lommeboken på meg, rapporterte det til politiet men de hevdet at jeg ikke kunne sikkert si at det var lommetyveri. Bortkastet med penger å forsikringen hos Fremtind.
Behandlet saken min fort, gav greie svar og ordnet det som skulle, er veldig fornøyd (Har dem gjennom LO )
jeg er godt fornøyd med alle jeg har snakket med hos dere
Veldig fornøyd med åssen jeg har blitt mottatt ved henvendelse hos dere.🙂