Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bruk både innbo og dyreforsikring i februar mnd. Enkelt å melde i fra via nettbanken, får raskt svar og effektiv hjelp.
DNB outsourset forsikring til Fremtind, og vi godtroende kunder fulgte med på lasset, antok at betingelser var de samme. (Vi har samlet premie over 40K) Har nå for første gang tatt meg tid til å lese igjennom vilkår for Båtforsikring ( 32 sider) og Reiseforsikring (16 sider) Ble sjokket over DÅRLIG DEKNING, ALLE UNTAK , nedskrivninger etc. Hovedinntrykk: Mye av det du tror du er dekket for og trenger, er unntatt. Tipper at 95% av gamle kundene de arvet fra bank, aldri leser vilkår, og da blir det jo god butikk. Mao kynisk "fabrikk" som utnytter kundenes sløvhet og som tror de fortsatt har anstendig forsikring gjennom DNB. POSITIVT: de får en stjerne da de svarer på tlf. MEN de har ikke mandat til å diskutere pris selv med det skadefrie grunnfjellet som inn mrd. strømmen og som dermed betaler for bl.a. supergustige kollektivavtaler til nye, attraktive organisasjoner/kundegrupper med lav skade%.
Behandling av min skade sak var gjort på en dyktig og god måte.
Her får du ikke hjelp i det hele tatt.. elendig reiseforsikring! Dekker Ingenting. Styr unna!
Svarer ikke etter du har fylt skade skjema og umulig å få kontakt med! Styr unna! Sender regning etter du har avsluttet forsikring med de også. Aldri opplevd noe så useriøst.
God service og raskt oppgjer lett å få kontakt med selskape
Rask behandling av saken. Ryddig og greit ved skadeoppgjør. Rask respons ved innmelding av skadesak.