Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare oppsummerer: 1. Hele 6 mnd. behandlingstid for å få dekket en flyreise 2. På bekreftelsen om at sak var opprettet ble det henstilt til å ikke purre på telefon eller mail før saken var ferdig behandlet 3. Saken ble faktisk ikke avsluttet før etter å ha purret på den 4. Innbetalte avgifter for flybilletter fikk jeg ikke refundert
En billig forsikring, som blir svært dyr da den ikke dekker noe, og drevet av et selskap hvor det absolutt største fokuset er å kunne vri seg unna. Jeg byttet tilbake til eika forsikring, som var dyrere, men absolutt verdt det, da du faktisk sitter igjen med en trygghet om at forsikringen din faktisk forsikrer deg.
Hvis uhellet skje er det godt å være forsikringstaker i Fremtind Forsikring.
Opplevde en grei og rask saksbehandling etter meldt skade. Oppgjør etter kort tid. Godt fornøyd.
Vi er stort sett fornøyd. Det tok mer enn en halv time for å forstå hvorfor vi fikk avslag.
Servicevennlige og god hjelp. Tar noen ganger litt tid å komme igjennom på telefon.
Tilfreds med måten ting ble håndtert på fra innmelding til avsluttning.