Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke avsluttet forsikring hos tidligere forsikringsselskap, trukket dobbelt flere måneder. Trodde alt var ordnet slik selgeren lovet...
Hei Anitha, så dumt at dette ikke ble oppdaget før, det er jo enkelt å ordne opp i. Håper det er i orden nå.
Anbefaler på det sterkeste å bytte forsikringsselskap. Jeg hadde tyveri i bod for 2 mnd siden. De ber om samme kvitteringer flere ganger å kan ikke ta stilling til saken før de har mottatt dette. Tenk om dere ikke har kvitteringer eller de også er stjålet. Da er det ikke en krone å få. Jeg kan dokumentere på kontoutskrifter, bekreftelse på ordre og faktura. Men det ser ikke ut til att det heller holder. Forferdelig kjedelig opplevelse første gang du blir frastjålet og ikke kan få tilbake nytt. Lurer på hva i alle dager jeg har betalt forsikring på frem til nå! Du får heller ikke svar når du selv lurer på noe! Da får du bare Mail om å ha en fin dag vi hører fra deg når du kan sende inn dokumentasjon... for 3 gang!
Hei Synnøve, beklager at du opplever at vi er strenge på å dokumentere hva som er blitt stjålet, det varierer nok litt fra sak til sak og verdien på det som er borte.
Aldri problemer, med noe som helst. Faktura er uproblematisk. Komme i kontakt med dem er uproblematisk. Alt er bra.
Takk for strålende tilbakemelding, Thor!
Har hatt veldig lite kontakt med dem, men prismessigt er det ikkje noe vondt å si om dem, i min situasjon.
Hyggelig å høre at du er fornøyd med pris og service, Leif. Takk for tilbakemeldingen!
Lang behandlingstid ved innbo og boligskader....
Hei du, akkurat nå er behandlingstiden noe lengerpå grunn av den voldsomme pågangen. Vi beklager det, men har satt inn ekstra ressurser og håper kundene har tålmodighet med oss i disse dugnadstider.
Ved kontakt er mine spørsmål ikke blitt besvart slik en ønsker av profesjonelle personer.
Ok service. Billig forsikring, konkurransedyktig.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Egil.