Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe negativt og si om selskapet. Har en fantastisk flott kunderådgiver som er Anita B.
Kom dårlig ut i en sak der Bkk s eiendom hadde forvoldt skade på mitt kjøretøy. Hadde håpet på litt mer oppfølging fra gjensidigen den gangen.
Rettledning til forsikringer / priser på bilforsikring.
Har vært kunde i mange år i Gjensidige og har bare godt å si om dem. De gangene jeg har trengt å bruke dem, har jeg alltid fått greit oppgjør veldig raskt, og kundeservicen har vært upåklagelig.
Ordner alt på kort tid. skadeoppgjør etc. hyggelige folk å ha med å gjøre😃
Selskapet har lurt min 90 år gamle mor til å betale ågerpris på boligforsikring! Når vi har prøvd å få korrigert feilprising for mange år, basert på 50% for høy teknisk verdi, er det stengte dører og usaklige argumenter
Kundeservice så som så, men gode priser. Ved uhell har alt fungert fint.