Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ufordragelige de to jeg har pratet med som jobber på skadeavdelingen i Oslo, mye flinke folk lokalt men når de som har makta oppfører seg dårlig mot både kollegaer på lokalkontorene, takstmann og kunder er dette ett selskap jeg vil anbefale å holde seg langt unna. Vet av flere lignende opplevelser, så det er ikke enkelttilfeller. Uproft og behandlingsmetoder som ligner svindel.
Rimelig forsikring som rammer bredt. Gjennom Ys. Noen bedre?
Lett å få tak i kundeservice. Ingen problemer med skadeoppgjør
Dårlig kommunikasjon ved saksbehandlig av skadesaker og spesielt ved bilskade
Problemfritt og greie priser. Peoblemfritt og greie priser
Har hatt dem i årevis, og når jeg trengte hjelp ble det krevende dialog med kjempesur og gretten kundebehandler. Det lagde prosessen unødvendig vanskelig i en allerede vanskelig situasjon etter uhellet da. Så leit!
Rask oppgjør . Ikke noe tull på rettigheter du har