Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror de er dyrere en de trenger å være. Men aldri vært noe tull hvis man har trengt de.
Alltid tilgjengelig Ordner opp når det er noe Fint at de har lokal kontor så man kan få hjelp fra en rådgiver lokalt Fordel med utbytte de deler ut vært år
De kunne ha delt opp betalingen synes jeg. Hadde håpet på en bedre løsning en det jeg har fått av de.
Imøtekommende og god service. Har ikke hatt grunn til for mye kontakt med forsikringsselskapet.
Samme takstmann har ved de to siste skadesakene, ignorert partenes meldinger om skadene. I 2014 satte jeg et lakkmerke på støtfangeren til min motparts bil. Det framgikk av meldingen at skjermen hadde en tidligere skade, men jeg ble likevel avkrevet fullt erstatningsansvar, og først etter 9 mnd. og mange telefoner, e-poster og klager i brevs form fikk jeg medhold om delt erstatning. I 2017 ble jeg urettmessig gjort ansvarlig for gammel bulk på skyvedøra til min motparts bil. Innrømmelsen om feil kom først etter 8 mnd. og samme klagebehandling.
Har hatt positive opplevelser med Gjensidige, men føler at de ikke gir meg rett pris sett i lys av min MEGET lave skadefrekvens.
De tuller til regningene, og er veldig avvisende når man prøver og be om hjelp. Selv da når de sier ting er greit har de ikke greid og gjøre jobben sin.