Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imøtekommende og god service. Har ikke hatt grunn til for mye kontakt med forsikringsselskapet.
Samme takstmann har ved de to siste skadesakene, ignorert partenes meldinger om skadene. I 2014 satte jeg et lakkmerke på støtfangeren til min motparts bil. Det framgikk av meldingen at skjermen hadde en tidligere skade, men jeg ble likevel avkrevet fullt erstatningsansvar, og først etter 9 mnd. og mange telefoner, e-poster og klager i brevs form fikk jeg medhold om delt erstatning. I 2017 ble jeg urettmessig gjort ansvarlig for gammel bulk på skyvedøra til min motparts bil. Innrømmelsen om feil kom først etter 8 mnd. og samme klagebehandling.
Har hatt positive opplevelser med Gjensidige, men føler at de ikke gir meg rett pris sett i lys av min MEGET lave skadefrekvens.
De tuller til regningene, og er veldig avvisende når man prøver og be om hjelp. Selv da når de sier ting er greit har de ikke greid og gjøre jobben sin.
Kun bra erfaring med service i forbindelse med inngåelse og endringer i forsikringenes omfang. Prisen er før høy.
Rask behandling og dyktige medarbeidere, som forstår problemet.
Alltid hjelpsomme, raske og effektive! Vært kunde i 5 år og hatt skade ++ Alltid hjulpet meg og vært flinke!