Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer, god oppfølgning , greie oppgjør, god dekning, god tilgjengelighet
Gjensidige benytter et selskap til renovering etter skade. 2 år etter skaden skjedde er badet fortsatt ikke satt tilbake til den stand det var i, i tillegg til dette så har dette firmaet påført mitt bad ytterligere skader og ødelagt 4 fliser som ikke lar seg skifte ut. Gjensidige er ikke villig til å kjøre denne saken videre mot dette selskapet og dermed virker Gjensidige, som selskap, ikke troverdige.
Gjensidige utbetaler ikke ved museskada, enda vi har dekning for det. Elendig selskap.
Jeg er fornøyd med alt unntatt at de har økt premien kraftig de siste årene på tross av at jeg aldri har hatt kollisjoner, innbrudd eller andre nevneverdige uhell. Bilforsikringen økte f.eks. med ca 20 % på to år til tross for at jeg ikke har vært involvert i en ulykke i de ca. 45 årene jeg har kjørt bil og motorsykkel.
Pris forsikringen har gått opp uten å ha brukt et eneste forsikring krone.
Alltid vært kjempe fornøyd som kunde i alle år. Men nå har Gjensidige uten endringer fra min side og ingen skader likevel valgt å øke min årspremie med nesten 6000kr. Skuffende
Raske på oppgjør når sjaden først har skjedd. Og kjappe når man trenge hjelp.