Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker alltid så lav pris som mulig. Men med best dekning.
Veldig god kundeservice. Får alltid raskt og bra hjelp når jeg tar kontakt. Jeg synes mine forsikringer er dyre, men nå får vi ta en anbudsrunde i markedet, så får vi se om jeg tar helt feil.
Har hatt en mindre skade, barnevogn som ble ødelagt (i pram pack så dekket av forsikring). 12.000 tilbake, ingen spørsmål. Raskt og enkelt. Nå tvist i sak og rettshjelp trengs; Gjensidige vrir seg unna og nekter å gi hjelp. Caset er at leiligheten ble solgt, kontrakt skrevet, men overtagelse skjedde ikke da personen ikke hadde penger. Og megler står ansvarlig (da megler har sjekket opp og godt god for finansiering). Ender i tvist med megler og Gjensidige sier at siden leiligheten ikke er solgt så er det ikke deres ansvar. Forsikring ble sagt opp på overtagelsedato, og ikke startet igjen før noen dager etter. Så teknisk sett så kan de snike seg unna; men fy faen så lite sympatisk når de får 50.000+ i året fra oss for forsikringer. Blir et svært raskt bytte bort fra gjensidige!
Er stort sett fornøyd, men syns prisene er ganske høye, spesielt på bil. Er ellers veldig fornøyd med kundeservice, og fikk raskt hjelp da jeg fikk vannskader i kjeller pga overvann. Vurderer allikevel å bytte selskap pga pris.
Hyggelig kundbehandler, følger opp med årlige samtaler
Vanskelig å få en totaloversikt på forsikringene da det utbetales et "overskudds" bonus. Overskudds bonusen er ok, men hvorfor går selskapet med så stort overskudd at de betaler ut bonus? Er det for høge priser på forsikringene og for stive gebyrinnkrevinger? Hvorfor skal Gjensidige ha 44 kr ekstra i forhold til andre selskap for å kreve inn vegavgiften? Hus, innbo og reiseforsikring ligger også høgere i pris enn konkurerende selskap.
Jeg synes Gjensidige er bra, men vet ikke om de er av de billigste, det vil jeg sjekke ut nå