Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode på pris (merk med medlemsrabatt). Meget konkurransedyktige. Ikke så gode på kundeoppfølging men løsningsorienterte på telefon.
God erfaring ved skade på bil og reiseforsikring for en del år siden. Ble litt skuffet da jeg oppjusterte kjørelengden på bilforsikringen i fjor, men ikke fikk "nullstilt" kilometerstanden. Som en følge av det, kommer jeg over tillatt kjørelengde, og er nå nødt for å si opp bilforsikringen og opprette en ny. Antagelig i nytt selskap da jeg har mine tvil til at Gjensidige vil godta at jeg sier opp og tegner ny forsikring på samme bil hos dem.
Dere har gode priser, men hjelper lite når det blir rot med betalings systemet deres, og månedlige betalinger øker med 45% pga at enkelte betalinger detter igjennom. Dette har stor betydning når man er uføre og har lite spillerom i økonomien.
Må si jeg er imponert over hvor raskt Gjensidige behandlet min skademelding. Valgte å benytte forsikringen min da gressklipperen kastet en stein og knuste et stort vindu. Enkelt å levere skademelding med bilder og vedlegg.
Ikke mulig å få betale mnd regninger. Sender ut totalfaktura, og tar ikke hensyn til at man har bedt om og blitt lovet mnd avdrag. Dårlig!
Lokalt kontor med utmerket service. Ta en telefon og avtaler endres direkte. Hyggelige kundebehandler.
Enkelt å forholde seg til. Veldig bra på skadeoppgjør. Sender fornyelse hvert år, men jeg er usikker på om de er dyre eller billige. De kan bli flinkere til å gi informasjon om prisnivå. Feks har jeg en scooter fra 1999 der jeg tror jeg betaler for mye i forsikring. Samtidig tror jeg ikke det er noe bedre prisservice hos andre forsikringsselskaper.