Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ventet på kjøpe utbytte i 14 dager i dag. Ringte dem og dem sa jeg nokk måtte vente ut en uke til. Fikk beskjed om at dem var sendt på min konto 16 mai, lurer bare på om dem har sendt på ferie.
Hurtig svar på alt ingen problemer Anbefaler gjensidige
Jeg har hat gjensidige i over 4 år nå og har ikke fær fårnøyd i langt over 2 år nå. Grunnen til dette er tlf samtaler fra de hvor de ALLTID prøver å selge flere forsikringer til meg. Selv når jeg bare ser på finn passivt å sjekker pris på en forsikring så kan du vede på at de kommer til å ringe å spør: skal du kjøpe bilen å om jeg vil ha en bedre pris enn de har på nett. Har ikke hat noe ulykker med bil eller noe så kan ikke si noe der. Eneste grunnen til jeg enda har de er pga ingen andre kan matche de i pris når en er under 23 med deres belønnings program (dersom du kjører skadefritt til du er 23 får du 10000 tilbakebetalt noe som er en risiko helt klart men jeg er så nærme nå at jeg håper det går greit) Jeg vil ikke anbefale gjensidige til unge kjørere som akkurat har fått lappen ring heller litt rundt selv om det blir en 50kr dyrere i begynnelsen hos et annet firma så ta en ny ringe runde når det har gått 1år så plutselig får du det 200kr billigere osv
Altfor høye priser når bilen i tillegg står i en garasje med vakthold. I tillegg er bilen plassert i en bilreiser med gitter rundt sp det er ingen/lite fare for skadeverk på bil. Vært kunde i mange år og forventer at jeg mottar ett rimeligere tilbud dersom jeg skal fortsette som kunde hos dere
Hyggelige på kundeservice, bra dekning men til å ha super forsikringene syntes jeg noen ting burde vært dekket som ikke var det
For dårlig tilbud på bilforsikring da vi har totalforsikring i selskapet fra før.
Forskrekkelig service, frekke medarbeidere, motarbeides stadig. Juristhjelp nødvendig i så og si hvert steg med de!