Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med kundeservice, eller mangel på det. Noe mere vil jeg ikke omtale de med.
+ Raskt skadeoppgjør reiseforsikring, ikke dyrt. - Ingen chat mulighet og vanskelig å komme i kontakt med hvis de skal ringe opp igjen. Leverer tydeligvis ikke innboforsikring i sitt navn.
De få gangene uhellet har vært ute så har det vært trygt å måtte forholde seg til et selskap som Gjensidige! - det er enkelt å rapportere inn skade/uhell enten online eller via telefon - de er veldig raske og proffe med å følge opp og gir ryddig og høflig tilbakemelding og ikke minst raskt og ryddig oppgjør - maks innen 24 timer. De har og direkte oppgjør mot veterinær når kjæledyr blir syke og trenger behandling, noe som i verste fall kan være en kostbar affære.
For dyr bil forsikring. Krangler extremt mye ved oppgjør.
Er masse fornøyd med gjensidige forsikring. Kjempe fin representant for selskapet her på koppang.
Jeg har alle forsikringer i Gjensidige og hvis jeg skal endre noe på forsikringen min uansett hva det er så blir jeg møtt av hyggelig, blide, hjelpsomme, dyktige mennesker som jeg kan jobben sin. Bemannet kontor hvor jeg kan stikke innom er viktig for meg og en av grunnene til at jeg IKKE bytter forsikringsselskap.
Norges beste verdisaksforsikring. Og alltid trygge reiser ☺ Har måttet bruke begge forsikringene med de beste erfaringer.