Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri hørt om selskapet før og ble positivt overrasket både prismessig og mest viktig menneskelig: synes at positivt og lytende kundeservice er mest viktig og dette gir IBIS utmerket!
Jeg valgte Ibis forsikring, da jeg i tillegg til å få et godt tilbud, også støtter en god sak. Overskuddet går til veldedige organisasjoner, som blant annet Frelsesarmeen og kirkens bymisjon. Jeg hadde i tillegg en hyggelig samtale per telefon.
Virker som et ryddig selskap,veldig godt fornøyd med forsikringsagent.Håper at det blir et bra samarbeid fremover.Har nettop flyttet til dere.
Jeg er godt fornøgd med selskapet og oppfølgingen jeg har fått.
Jeg er helt ny kunde av Ibis, så erfaringsgrunnlaget er relativt spinkelt, men jeg opplever at de er meget konkurransedyktige på betingelser og pris. De har dessuten «personlig» kundebehandler, så man slipper å fortelle livshistorien til en ny kundesenteransatt hver gang man er i kontakt med selskapet. Kundebehandleren «min» er dessuten mangeårig kontakt i mitt tidligere forsikringsselskap (som valgte å «selge» meg til annet selskap).
Kundeservice er veldig imøtekommende. Vil anbefale det til andre.
Fra jeg forespurte om pris, til tilbudet ble oversendt gikk det raskt, jeg ble oppringt og vi gikk igjennom tilbudet, så her føler jeg meg ivaretatt og sikker på at dette er riktig selskap for oss. Det å ha en person å forholde seg til, veide også veldig tungt for vår del, da alt blir mye lettere ved henvendelser uansett hva det måtte være. Har ingen erfaringer med skade/oppgjør, da vi ikke har vært utsatt for noe.