Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra dag én følte jeg meg trygg på at alle skadene ville bli dekket på forsikringen og at jeg var i trygge hender. Dessverre tok reparasjonen uventet lang tid (leveringstrøbbel av deler pga corona), men Ibis tilbød meg leiebil lengre enn hva jeg har krav på. Glimrende service, tusen takk!
God service og gode priser. Meget god dialog med representant.
De har vært svært effektiv og imøtekommende. Gode priser. Responstiden er lik 0 og servicen er upåklagelig!
Jeg har heldigvis ikke vært nødt til å benytte meg av forsikringen. Men min kontakt i ibis er alltid lett å få kontakt med og han har sagt at jeg skal ringe han om det dukker opp tilbud som er bedre en jeg har fått av han. Det har enda ikke vært nødvendig da andre selskaper som ringer bare takker høflig for samtalen når de hører betingelsene og prisen jeg betaler for min forsikring.
Fra første kontakt oppleves Ibis trygt. Tilgjengeligheten og måten de bruker erfaringer til å kartlegge behov, er en sikker garanti på at du forsikres korrekt ut fra dine behov. At de evner å oversette bransjens tekniske termologi til et forståelig språk, gjør relasjonen til kontaktpersonen desto mer troverdig og bindende.
Effektiv, bra pris og god service. Veldig fornøyd kunde.
Sparte over 12000kr i året ved og bytte fra codan til ibis/knif.