If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Best i klassen så langt. Umiddelbar respons når man har hatt brukt for forsikringen sin. Aldri vært noe problem med de.
Tar ikke telefon, svarer ikke på melding inne på min side. Meldte inn skade på nett, måtte velge 3 alternative verksteder og har siden ikke fått noe respons. Lagt igjen melding både på IF og hos verkstedet, gått over 3 uker. 16 minutter ventetid på telefon ikke mulig å legge igjen nummer.
Blir alltid løst lett og greit hvis det skulle dukke opp noe :)
Prikkfri kundeservice og rask behandling hver gang det er et spørsmål.
Har brukt if i mange år. Hatt sak om vannskader i hjemmet, og bilskade. Utrolig hjelpsomme ved begge tilfeller. Takstmann gav gode råd, og fikk full dekning i løpet av en uke.
Fikk problemer med å betale. Kontaktet de med løsningen som ble ignorert og forsikringene stoppet. Deretter ringte jeg og sa at pengene var klare for å betale inn og spurte om forsikringene da startet igjen som før. Fikk et ja. Når pengene var innbetalt ble det sagt at noen av mine forsikringer ikke starter igjen, samt at forsikringssummen øket med nesten 5000 kr. Utrolig dårlig...
Greit å flå di unge, me som har mest peng.. kunne satt ned prisen med tanke på di som ikke melder skade.