KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har reise, bil og tidligere tilhenger forsikret hos KLP. Jeg betaler fortsatt fosikringen for tilhengeren jeg har solgt for 6 måneder siden. Det er det ene. Jeg har også byttet bankkonto for 7 måneder siden, og får siden purringer og beskjed om at KLP ikke klarer å trekke fra kontoen min. På nettsiden har jeg prøvd å finne faktura og å endre kontonr., men faktura har det aldri lugget der, og kontonr. kan jeg heller ikke endre. Nettsiden kommer bare med feilmeldinger og ingenting fungerer. Så har jeg sendt melding etter melding via kontaktskjema, men ingen reaksjon. Har så sendt epost til klageservice hos KLP, med vedtak om eierskifte for tilhengeren - ingen reaksjon. Så sitter jeg igjen her med ei regning med purregebyr og forsikring for tilhengeren. På telefon ga jeg opp etter over en halv time. Rett og slett det verste jeg har vært bort i så langt.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Tilhenger er det ikke lovpålagt å ha forsikring på, så vi får heller ikke automatisk beskjed fra Statens Vegvesen. Du må ta kontakt med oss for å si opp forsikring på tilhenger. Du kan ta kontakt med oss på Min Side, eller på e-post [email protected]. Hvis du ikke vil stå i telefonkø, har vi også en funksjon som gjør at vi kan ringe deg opp igjen. Hvis du tar kontakt med oss er vi behjelpelige med å annullere forsikring på tilhenger tilbake til datoen det ble gjort eierskifte. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg har lyst til en billig forsikring. Og bra har ikke noe problem med.
Hei, Takk for tilbakemelding. KLP Skadeforsikring/Pia
Altid man for svar i løpet av noe time.Man for altid hjelp den trenger.Mine egne erfaringer med KLP forsikringen et 100% korekte.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å lese at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Dårlig service, og lang ventetid i telefon. Lite imøtekommende og frekk kundebehandler.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har dessverre mange henvendelser for tiden, og det er veldig beklagelig at du har opplevd dette. Vi ønsker ikke å fremstå slik, og vi tar med din tilbakemelding videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig trivelig kundekonsulent. Rask og god hjelp.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med servicen du fikk. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg har ikke blitt kontaktet av selskapet om eventuelle oppgraderinger. Har sendt adresseendring da vegen jeg bor i skiftet navn. Det blir ikke oppgradert til tross for flere henvendelser. Naturskade, og utbetalt beløp dekker bare halvparten av hva snekkerfirma måtta ha for å gjøre jobben.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du ikke har fått den hjelpen du forventet. Vi endrer dessverre ikke adresser på husforsikring før det er fornyelse av avtalen grunnet at du ikke skal få noe endring i pris. Hvis du er uenig i utbetalingen er det best at du tar kontakt med de, da vi ikke har mulighet for å svare på enkeltsaker her. KLP Skadeforsikring/Pia
Er vell fornøyd med selskapet,men missfornøyd ved sist henvenelse.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med siste henvendelse, beklager for det. Gjerne ta kontakt med oss igjen om det er noe du mener vi har gjort feil. KLP Skadeforsikring/Pia