KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har nettopp fått klp forsikring, billigere en framtin
Hei! så hyggelig at du har byttet over til oss! Vi skal gjøre det vi kan for at du skal bli fornøyd med oss som forsikringsselskap. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side, ringe oss på tlf 55548500 eller kontakte oss på chat. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
God oppfølging av saksbehandler som var svært imøtekommende og løsningsorientert
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, på telefon 55548500 eller chat. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Som mangeårig kommuneansatt med god helse søkte jeg om livsforsikring. Fikk Mail fra klp om at de hadde så gunstige priser for oss ansatte. En langdryg prosess med skjemaer og diverse men etter ca 2 mnd endte jeg opp med forsikring på 4 mill til den nette sum av 860kr pr mnd. Sjokkert over prisen men tenkte jeg bare fikk betale da konsekvensen av å ikke ha forsikring ville vært verre. Mannen er medlem av nito som bruker Tryg. Etter 6 mnd hos klp søkte jeg om forsikring gjennom hans forbund. Ny pris med samme sum ved dødsfall, 129kr pr måned. Dette er jo nesten kriminelt dårlig av klp. Så for min del er alle fremtidige bank og forsikringsavtaler med KLP helt uaktuelt. Skulle ikke være mulig å komme frem til to så ulike summer på samme person.
Hei! Personforsikringer vurderes ut i fra sykdomshistorikk og helserisiko. Vurdering av hver helserisiko er individuelt fra person til person. Etter at helseerklæringen er vurdert av vårt helsepersonell kan man få avslag, reservasjon eller premiepåslag. Dette vil kundene bli informert om. Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Dårlig informasjon og kommunikasjon. Oppleves respektløst. Får meldinger om stadige endringer i forsikringsavtale uten melding om hva som er endret. Blir stadig bekymret. Jeg ble oppringt og tilbudt forsikring, da var dere pågående , nå får jeg kun dårlig informasjon pr Mail som skaper uro
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500 mandag - fredag kl 08.00-16.00 så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Får alltid den hjelpen jeg er ute etter.Det er bare hyggelige folk som svarer.
Hei! Det er veldig hyggelig å få tilbakemelding på at du er fornøyd med servicen hos oss! Du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål til avtalen din. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
God og kjapp hjelp, og veldig fine forsikringstilbud. Veldig fornøyd med pris
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss, prisene og forsikringene. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en fin kveld! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Den har jeg fått meg en tilbakemelding fra dere på en annen gang da aap'n dukker opp
Hei! Vi har desserre ikke app, men du er velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, på chat eller på tlf 55548500. Ønsker deg en fin kveld! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice