Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt ok,litt mere oppfølging,på et senere tidspunkt,p.g.a senskader.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Per! Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Dyktige ansatte med sterkt fokus på service og kunnskap. Fikk svar på viktige spørsmål og lærte at jeg hadde feil i avtalen min som ble korrigert.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Martinsen! Vi har høyt fokus på service og kompetanse her i Landkreditt Forsikring, og er derfor veldig glade for at du er så fornøyd med dette. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Det er veldig godt forsikring selskap, fikser problemer på en gang 👌
Takk for hyggelige ord, Zbyszko! Vi er veldig glade for at du er fornøyd her hos oss :-) Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
God kunnde bahandling litt knotete å melde inn skade
Takk for hyggelig tilbakemelding, Jonerik! Vi ønsker jo selvsagt at skademelding skal være enkelt, men er glade for at du opplevde god kundebehandling. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Kjapp og profesjonell behandling av skadesaken. Den som brukte lengst tid på å svare var jeg.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Jone! Vi er veldig glade for at du hadde en god opplevelse når du meldte skaden til oss. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Kort behandlingstid og bra kundebehandling. Vært kunde i mange år å er svært fornøyd
Takk for hyggelig tilbakemelding, Kåre! Vi er glade for at du er fornøyd med behandlingstid og kundebehandling. Vi håper du fortsetter hos oss i mange år til. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Jeg ville styrt unna forsikring i Landkreditt. Der andre selskaper sier: "Dekker andre dette så dekker vi det", så nekter Landkreditt dekning så fort det er en juridisk mulighet. Når entrepenør uttaler at de aldri har opplevd et selskap som har nektet dekning på type skade så er det ingen tvil om at vi har med en versting og gjøre. Dette gjelder tett anboringsklammer på hus som er 20 år. Landkreditt nektet dekning på tross av at de er enige om at dette er uforutsett. Vær også obs på å sjekke prisøkning hvert år. De legger seg på 15-20% uten noe som helst forklaring i virkeligheten.