Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Saksbehandleren jeg kom i kontakt med var vanskelig å snakke med. Var lite villig til å hjelpe og var lite imøtekommende. Føler meg dårlig behandlet.
Ekstremt dårlig kundeservice, svarer ikke på viktige mailer, umulig å komme gjennom på telefon. Informerer ikke om oppsigelser når du tegner forsikringen. Og ikke minst oppsigelsestid på husforsikring og innbo på ett hus som allerede er solgt.
Bra på rask behandling av skade. Oppfølgning av kunder kan de bli bedre på.
Grei behandling så lenge skylda ikke er din hvertfall, så langt bare positivt.
NEMI er helt elendig på kundeservice, Min Side som ikke fungerer, krangler bestandig på utbetalinger, og generelt et dårlig selskap hvor man ikke føler seg ivaretatt. Jeg har hatt DNB det siste året nå, etter å hatt NEMI i fire år, og det er natt og dag. Billigere priser, bedre service, og gode nettjenester.
Bra service og hyggelig betjening, men ofte lang ventetid på telefon før svar. Rask saksbehandling når man først kommer igjennom. Savner å kunne betale via e-faktura da det blir tungvint med utfylling av bankbetaling manuell.
Veldig fornøyd med Nemi forsikring. Både prismessig og god kundeservice. Også positivt at vi har dyktige rådgivere lokalt her vi bor. Et forsikringsselskap som anbefales på det sterkeste