Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endelig er vi kommet trygt hjem. Den 3. d.m. blei jeg innlagt på sykehus på Gran Canaria med akutt nyrestein. Ca kl 21 ringte vi Apollo for å få lege, ca 15 minutter etter var legen kommet på hotellet. Samtidig ringte vi Østfold Forsikring AS, etter kort tid ringte de tilbake, så vi fikk opplysninger vi trengte til S.O.S. International. Så min oppfordring er: Tegn reiseforsikring hos Østfold Forsikring, for der er det høy service grad, dei ringer tilbake etter kontortid (bryr seg om sine kunder), og reis med Apollo. GOD TUR Hilsen Reiseglad Thorleif S
Liker at jeg kan ha en kundekontakt å prate med. For meg har Nemi vært billigere enn konkurentene.
Opplevde en fantastisk kundeservice i forbindelse med en skade. Løste det hele meget kjapt og på en ypperlig måte.
Følger opp, svarer raskt, gode priser, ærlig og har gitt tilbud som er gode og gitt beskjed når de anbefalte oss å bruke forsikring hos andre selskap. Tillitsfulle.
God kundebehandling, lett å få kontakt og ringer alltid tilbake.