Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Varmekabler i bad tok 1mnd før takst. 3 mnd før jeg fikk taksten. Etter at jeg fikk taksten kom det 2mann som sa at de ikke kunne gjøre jobben. Der sto jeg med lang nese! Dette burde takstmannen vist da taksten ble gjort. Fire mnd bortkastet tid. Når kommer oppgjøret tro?.
Dårlig kundeservice og mye rot, styr unna disse! Velg heller større byrå da!
Min egen erfaring med Nemi er bare positiv. Hadde skade på bilen, som Nemi håndterte på en veldig bra måte. Uhell med strømbrudd i campingvogn, hvor mat i kjøleskap og fryser ble ødelagt. Dette ble håndtert på beste måte. Derfor vil jeg anbefale Nemi til andre på det sterkeste.
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, ringer ikke tilbake som avtalt. Dårlig dekning på husforsikring bl.a. Må hele tiden selv ta kontakt, og alt tar veldig lang tid. Lite fornøyd.
Fantastisk god service på alle måter. Anbefaler alle til å bruke Nemi. De er enestående på pris og behandling av kunden. Sjelden man får så god oppfølging av et forsikringselskap :-)
Masse rot, dårlig informasjon. Uoversiktelige fakturaer
Oppfølging av forsikringene kan bli bedre Gode priser. Oversiktlig *min side*