Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ventet nå i ca 6 mnd for å komme inn på mine sider. Står bare at de jobber med ny nettside, og er snart tilbake. Da må jeg ringe visst jeg lurer på noe ang forsikringen min osv. Dette synes jeg er alt for dårlig. Noen kundebehandlere svarer deg på tlf med en litt sur tone. Hjelper ikke å ha ok priser, når resten er bare tull. Her kan det meste bli bedre, ikke minst å få nettsiden oppe å gå igjen.
Overhodet ingen informasjon eller oppfølging. Prisjusteringer som er relativt stive uten noen form for info før det skjer. "Min side" har ikke fungert på aldri så lenge og alt må derfor foregå pr. telefon eller mail.
Dette er useriøs firma, forsikringselskap elendig kundebehandling er veldig dårlig, anbefaler aldri dette forsikringsselskap.
Kunde siden januar. Fikk en dårlig oppstart med skade på Teslaen. Dette ble tadd tak i med en gang og det sto raskt penger på kontoen. Kan i tillegg nevne at jeg ble møtt med den ypperste høflighet av en kundebehandler som alltid har tadd telefonen når jeg har ringt inn. Har allerede anbefalt Nemi forsikring til flere på jobben
Enkelt og greit billig forsikring, jeg har ingen negative synspunkter.
Etter et hackerangrep la de ned min side. Etter det har de ikke greid å stable på beina en ny løsning og alt må gå via kundeservice. Dvs jeg kan ikke logge inn å se mine forsikringer, men må ringe til de.
Tatt godt i mot. Aner ikke hvordan det blir hvis skade inntreffer. Er også spendt på om dere legger 20% på polisen til neste år, som andre selskaper gjør.