Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er alltid opptatt. Gikk fra if. Vi lever i 2016. Alle har behov for en rådgiver å snakke med. Går til et annet selskap hvis de snart ikke tar tlf. Betaler heller mer.
Dårlig kommunikasjon seg imellom. Prisene varierer ut ifra hvem man prater med. Sier de skal følge opp men det uteblir.
Hva er hensikten med et forsikringsselskapselskap som sender saken til inkasso mens man er på safari i utlandet. Internett og tlf virker dårlig i urskogen. Kundekontakten viste at jeg var vanskelig å nå. Jeg takker for meg og vil flytte alle forsikringene til et bedre selskap som har kundeforhold som 1-prioritet i stede for penger.
Kundeservice er ikke i dette selskapets vokabular. Ikke er de seriøse heller. Anbefales ikke videre, da betaler jeg heller litt ekstra for kundeservice og seriøsitet til et annet forsikringsselskap.
Reiseforsikringen dekker ikke mobil over 3000,-. HVOR får man telefoner i dag til den prisen??
Greit, har ikke hatt skader men ikke helt fornøyd med premie på veteranbil, der lå de 25 prosent høyere enn konkurentene.