Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For noen år tilbake kjøpte jeg en eldre men oppusset hus på sørlandet. I denne forbindelse tegnet jeg en sopp og råte forsikring. 4 år senere oppdager jeg sopp i huset. Jeg tar kontakt med forsikringselskapet men de forteller at jeg ikke har dekning for dette selv og jeg skriftlig hadde fått bekreftet dette. Forsikringselskapet hadde registret feil opplysninger men tok ingen ansvar for dette. (Jeg hadde jo akseptert forsikring og fornyelse hvert år).
Helt mangel på kundeservice og ingen svar eller tilbakemeldinger på mine henvendelser. Glad jeg ikke opplevde skade med dette selskapet. Lovet en personlig og tett oppfølging av start. Men om du er for sen med èn betaling, står du plutselig uten forsikring, uten et godt varsel, som forøvrig kom i posten etter at de hadde kuttet forsikring. Og en haug med gebyrer. Håper de er likvide til å betale inn det som jeg har betalt for mye.
Oppgjøret for skade gikk greit. Avtalen har med leiebil, denne ble ikke brukt i verkstedtiden (7 døgn) avtalen sier at da skulle jeg få betalt kr xxx pr døgn. Forlangte ingenting, trodde det automatikk i systemet. Forsikringpremien har steget mye siste året.
Greit oppgjør ved skade. Missfornøyd med pålegg på bilforsikring kr 795.
Jeg hadde fått et krav fra dem på 57000,- kr som var ugyldig. Pga skader jo jeg utførte på en bil. Skadene ble gjort opp i tingretten. Og Nemi og deres kunde prøvet å kreve meg for ytterlige 57000,- noe som strider mot loven. Og dem bør sjekke mer rundt saker ang skader og deres kunder. I dette tilfelle fikk deres kunde igjen det som var for skade og verdi på bilen i tingretten. Nemlig 15000,- Men Nemi forsikring og deres kunde prøvet å kreve som nevnt for ytterlige 57000 kroner. Noe som er urovekkende, dem bør sjekke mer rundt deres kunder og anmelde forholdene om det er forsøk på svindel. Mange vedtar slike regresskrav men ikke jeg. Det ble blankt nektet og jeg ba dem om å føre en oppfriskning i saken. Håper dem anmeldte kunden som prøvet å svindle dem, og fører videre sak på vedkommende. Slike er uholdbart.
Sender feil faktura i over ett år. men vil ikke innrømme feilene de gjør.