Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde fått et krav fra dem på 57000,- kr som var ugyldig. Pga skader jo jeg utførte på en bil. Skadene ble gjort opp i tingretten. Og Nemi og deres kunde prøvet å kreve meg for ytterlige 57000,- noe som strider mot loven. Og dem bør sjekke mer rundt saker ang skader og deres kunder. I dette tilfelle fikk deres kunde igjen det som var for skade og verdi på bilen i tingretten. Nemlig 15000,- Men Nemi forsikring og deres kunde prøvet å kreve som nevnt for ytterlige 57000 kroner. Noe som er urovekkende, dem bør sjekke mer rundt deres kunder og anmelde forholdene om det er forsøk på svindel. Mange vedtar slike regresskrav men ikke jeg. Det ble blankt nektet og jeg ba dem om å føre en oppfriskning i saken. Håper dem anmeldte kunden som prøvet å svindle dem, og fører videre sak på vedkommende. Slike er uholdbart.
Sender feil faktura i over ett år. men vil ikke innrømme feilene de gjør.
Ser at nettsiden er nede, blir litt usikker på om det er ok for et selskap i 2019.
Håpløst selskap som ikke dekker noen verdens ting. Etter 2 uavhengig skader på bolig har Nemi alltid en paragraf som fraskriver selskapet ansvar. Styr for all del unna Nemi. Dette er ren svindel.
Jeg har forsikringer hos Nemi for tre år siden, jeg er meget fornøyd.
Fikk en mindre bilskade som jeg tok på forsikringen. Trodde at dette kun ville gi redusert bonus men ved neste hovedforfall økte de alle priser på alle forsikringene mine med flere tusen, og oppga som årsak at jeg hadde hatt uhell med bilen og derfor måtte de øke prisene til meg. Opplevde også at jeg reduserte km lengde på avtalen og de ville ikke gi noe prisavslag på det. Øker man km i avtalen så koster det en formue. I tillegg reduserte de km på foregående år slik at jeg plutselig hadde alt for få km på det nye året. Og dette hadde de store problemer med å rette opp i sine systemer.
Nemi sin nettside har vært nede i snart en måned nå, og det er jo helt absurd at man ikke kan logge inn på sine sider for å få informasjon om sine forsikringer, og de få sentralbordfolkene hos selskapet har ikke vært i stand til å gi relevante svar på forespørsler, enn si besvare alle telefoner. Man kan ikke stole på et forsikringsselskap som ikke har en fungerende nettside eller sentralbord over så lang tid. Hva er skjedd med alle kundedata osv.? Og hva skjer med kunder som opplever skader/ulykker osv? Nei, da vil jeg gladelig betale litt mer for å få forsikring hos et selskap jeg kan ha tillit til.