Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En reise til utlandet for familien måtte avlyses pga sykdom på et av familiemedlemmene. Etter en telefon til Nemi fikk vi beskjed om hva vi måtte gjøre, hvilke papirer de hadde behov av. Alt løste seg helt uproblematisk, og vi fikk betalt tilbake våre utgifter. Veldig fornøyd med service og oppfølging på dette.
Utrolig fornøyd med oppfølging. Kundeservice er utrolig bra. Selv om Nemi er et stort selskap føler jeg at jeg får et personlig forhold til kundebehandleren. Tipp topp tommel opp!
Fikk et for godt til å være sant forsikringstilbud fra (anonymisert) i Nemi forsikring. I etterkant av at tilbudet ble oversendt meg på mail, ble jeg nærmest nedringt, og bombandert på SMS natt og dag!. Jeg var på tidspunktet på ferie, og hadde ikke mulighet til å gå gjennom avtalen i detalj, men ble alikevell forsøkt pushet til å inngå avtalen som om jeg ved gjentatte anledninger sa jeg måtte få lov å lese gjennom først. Når jeg først leste gjennom avtalen var den ikke laget ihht til min eksisterende forsikringsavtale (som ble oversendt), og var full av hull. Huset var mindre, mindre WC/toalett avløp, uisolert garasje etc. Jeg ba også spesifikt om utvidet reiseforsikring (75 - 90 dagers). Selger sa Nemi ikke hadde dette, selv om det står med store bokstaver i avtale at en slik utvidelse finnes. Helt klart en måte å spare penger å gi meg bedre pris. Jeg konfronterte selger med de avvik og justeringer jeg såg nødvendige og følte selv jeg ble nærmeste anklaget for å fare med løgn. Jeg har også ved gjenntatte anledinger fått tilsendt SMS'er som er tiltenkt andre kunder. Når jeg avslo tilbudet fikk jeg en direkte ufin SMS kl 22 på en Mandags kveld. Selger mente også at andre selskaper som eks DNB (som jeg har fått et annet godt tilbud av) driver med konspirasjon og har fjernet dårlig omtale om seg selv fra internett. Jeg finner opplegget svært uproft og useriøst. Stay away!
Bra på salg av forsikringer. Etter dette var servicen laber. Forsøkt å sette opp avtalegiro med disse uten at dette lykkes. Fakturaene ente til inkasso. Betalt og sagt opp forsikringene skriftlig. Blir fortsatt fakturert da Nemi ikke har avsluttet forholdet som jeg har bedt om.
NEMI / FRENDE Har lest igjennom alle kommentarer her om dette selskapet om misnøye og ros. Hadde en hyggelig telefonsamtale med agenten fra Frende forsikring. Har sett igjennom tilbudet jeg fikk. Har kontaktet min egen forsikringsagent her i Nemi og sammenlignet selskapene og velger å bli der jeg har mine forsikringer i dag i Nemi forsikring. Kommer til å takke nei til Frende men ønsker dem lykke til videre.
Etter å ha byttet til NEMI og betalt to månedsavdrag får jeg beskjed fra TFF om at bilen min ikke er forsikret og at den skal avskiltes. De har åpenbart ikke oppdatert det offentlige registeret. Da jeg ringer NEMI for å fikse det får jeg ikke kontakt med dem etter å ha ventet i en halv time - kanskje det skyldes at det var fredagen etter himmelfartsdag, men dog ikke akseptabelt.
Her var det både forståelse og full tillit fra første sekund. Gode råd og instrukser for oppgjøret. Penger på konto samme dag. Nok en bekreftelse på at jeg skal være kunde i Nemi i mange år til.