Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på mail eller sms, dette gjelder også kundekontakten . Får ikke svar på enkle ting og den eneste forsikringsaken jeg hadde etter mange år som kunde måtte jeg purre på mange ganger før tilbakemelding og oppgjør.
Hvis du vil unngå problemer når du har en skade, velg et annet selskap!
Greit og rimelig første året, for så og dunke på året etter. Når forsikringen øker mange mange tusen, uten at det skulle være noen grunn, tenker jeg første året kun var lokketilbud. Ønsker et selskap jeg kan være i mange år.
Kjempebra forsikringselskap som tar vare på kundene på en positiv måte , men nå ser det ut for at jeg er igang med prosessen , med bytte av selskap , etter langvarig kundeforhold i Nemi . Grunnen er at Storebrand overtar Nemi.
Pris veldi attraktiv og det er det. Eg hade liten ulike, først doka dyskutere med meg om kjøring regle, eg måtte bevise hvem som hadde skylden for støtene. Etter på dokka avslutett mit saken. Drama.......
Har brukt selskapet i mange år. Dessverrre går dette inn i Storebrand neste år. fikk tilbud derfra som var langt høyere premie på enn det jeg har. Må da bytte....men til hvilket selskap ???
Slitsomt å være kunde må klage på forsikringsummen hvert år. Ellers setter de den opp med nesten 15% hvert år