Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Storebrand er: lang saksbehandlingstid, vanskelige å kommunisere med, dårlig forståelse av personlige traumer og helt elendig utført arbeid på skadet bygning. Sitter igjen med jobb som må gjøres selv for å unngå mer skader på bygning. Styr unna!
Plutselig var dekning dårligere etter at forsikringsselskapet mitt ble kjøpt av Storebrand. Toppdekning var fjernet….
De yter strålende service. Har heldigvis ikke hatt behov for å bruke forsikringen enda.
Gode og raske tilbakemeldinger, helt fra tiden før Nemi ble Storebrand. Får håpe pris holder seg konkurransedyktig, som ofte kan være utfordring når de store overtar de små.
God kundepleie men høye priser, som justeres hvert år..
dårlig behandlingstid får ikke direkte kontakt med saksbehandler lang ventetid for spørsmål bryr seg ikke om kundene sine
God og rask oppfølging. Personlig kontaktperson er viktig for meg