Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Venter fortsatt på svar fra mange uker tilbake...spørsmål om hvor lang behandlingstid jeg kan forvente er heller ikke besvart....
Mistet noe på reise, får ikke dekket dette. For det jeg vet kan det godt være STJÅLET, men hvorfor i pokker skal jeg måtte melde det som stjålet for å kunne få igjen noe på forsikringen? Anbelafer ikke!! Tok også over 2 uker på å få behandlet en enkel sak.
Lang tid på svar og vanskelig å ha med å gjøre. Ikke til å stole på
Jeg har blitt oppringt de tre siste årene fra storebrand av flere aggressive selgere som påstår at jeg får lavere pris på mine forsikringer hvis jeg går over til dem som totalkunde. Tre ganger har de nesten påstått at jeg lyver med den avtalen jeg hadde. Den fjerde gangen så klarer de på finurlig måte å slå prisen jeg hadde med ca 1000kr. Når jeg endelig blir totalkunde hos dem så skrur de prisen opp når avtalen trer i kraft. De havner da 500kr dyrere enn hva jeg hadde i mitt forrige selskap. Jeg har ikke noe skriftlig som dokumenterer dette, bare samtalen jeg og selger hadde. Dessverre så var avtalen i det forrige selskapet såpass bra at når jeg nå prøver å komme tilbake til det gamle selskapet så får jeg ikke denne prisen igjen. Jeg er svært skuffet over Storebrand og måten de jobber på med å overtale kunder.
Veldig lett og komme fram til etn tilfredsstillende altale for oss!
Virker være som alle andre forsikringsselskap. Endrer priser unødvendig mye om du ikke følger med fra år til år. Begrenset tilgjengelighet, men ryddige ved den ene skadesaken jeg har hatt de siste 20 årene.
Elendig forsikring på hund, dekker ikke noe av utgifter hos veterinær. Måtte betale alt selv etter hadde framlagt faktura og div. Tilbyr heller ikke direkte oppgjør!! Styr unna!!