Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit nok. For dyrt når man ikke er uforsiktig å bruker forsikringen. D er en trygghet å vite at man er forsikret når uhellet er ute, men man betaler masse for noe man håper å slippe å benytte.
Ja, vi håper jo egentlig at du også i fortsettelsen skal slippe å møte oss i en sak, men vit at om uhellet skulle være der, så lover vi å levere på tilliten du har vist oss. Takk!
Dyre og ikke bra kundeservice. Burde hat kont med sine kunder hvert år for evt justering i avtalene
Vi kontakter alle våre kunder flere ganger gjennom året på e-post om du har gitt oss mulighet til dette og varsler alltid fornyelser. Vit da at du alltid kan kontakte oss om du lurer på noe eller har fått endringer i ditt forsikringsbehov. Vi har åpent hverdager fra 8–19 og lørdag 9–16, slik at du kan få tak i oss også utenfor ordinær kontortid.
Selger kontaktet meg lang tid etter forespørsel på bytt.no. Han virket veldig uinteressert og hadde en slapp holdning. Lovet til slutt å sende et tilbud på mail når vi avsluttet samtalen. Jeg fikk aldri noe pris muntlig så jeg vet ikke hvordan de lå an prismessig.Mottok aldri hverken mail eller oppfølging fra selger.
veldig fornøyd med hvordan hele prossesen ble gjort
veldig hyggelig og veldig i møtekommende for at jeg skulle få et bra resultat
Det går på pris, og at prisen øker mye uten forvarsel
Fornøyd…….men, totalbeløpet for mine forsikringer er blitt alvorlig høyt. Som minstepensjonist må jeg se meg om etter noe billigere !