Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har satt seg på bakbeina og vært lite sammarbeidsvillig når jeg som kunde har hatt behov for det. Lang sakstid og vanvittig dårlig kommunikasjon.
Billig og bra. God kundeservice og oppfølging. Fornøyd.
De er nøye i detaljene om hva du faktisk får. De er service innstilte.
Må melde at jeg er svært misfornøyd med skadesenteret (Møller bil) dere har avtale med og forsikringsselskapet jeg har med å gjør. Ikke bare tok det over tre uker før vi fikk sendt inn bilen, men når til og med verkstedet ikke klarer å opprettholde avtale til å levere tilbake bilen etter 5 dager som avtalt fordi de hadde bestilt feil del. De har elendig kundeservice og sa de varslet meg på forhånd om at den ikke var klar, men det gjorde de absolutt ikke. Prøvde å kontakte dem anngående status på bilen, men de svarte verken på mail eller telefon. Når jeg kom for å hente den beklagde de bare og ville ha meg ut. Hadde planer denne helgen og trengte bilen, men de tilbudet ikke noe leiebil eller detaljer eller noe annet alternativ og hastet bare med å få meg ut fordi det nærmet seg stengetid. Kommer til å skifte til et mer pålitelig forsikringsselskap i nærmeste fremtid. Udugelig skadesenter og forsikringsselskap.
Dyrere bilforsikring etter 2 år, er ikke mere å si da jeg ikke har hatt noen skade.
Mine erfaringer med storebrand er veldig dårlig. Har hatt en pågående sak i over et år pga biltyveri. Hvor de først etter 1 år og 3 mnd sender meg en mail at de mener at det er lite troverdig at den bilen har blitt stjålet!! Så sitter igjen med et billån på en bil jeg ikke har og de står på sitt!
Elendig på alt- de bare gjør alt veldig vanskelig for deg. Du får ikke svar, ikke erstatning, ikke det som du var lovet. Masse "små skrift", styr unna!!