Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Så langt bare gode erfaringer, prismessig, har ikke hatt behov for forsikringen så langt! Er da man får se hva den er verdt. Og de har ikke stort prispåslag ved hovedforfall, for jeg er ikke trofast, om de prøver på slike sprell med høye prisøkninger! Har alt hos Storebrand nå.
Kontakten med storebrand var relativt hyggelig og rask. Jeg ble dog lovet at alle forsikringene jeg hadde i DNB skulle gå igjennom hos dem (bla uføreforsikring). Da alle forsikringene var overført fikk jeg avslag på uføreforsikringen, noe jeg fra før hadde i DNB. Begrunnelsen var svak og det føles mer ut som legen de bruker er en mann i dress som bruker google som verktøy. For meg opplevdes det særdeles useriøst, jeg kan ikke uttale meg om forsikringene generelt men valgte og flytte alt ut. Anbefales om man er ute etter en hyggelig prat, men ikke som en seriøs aktør.
Jeg har hatt en skade i 2018 og den og den ble gjort opp for på en grei måte.
Jeg har byttet fra IF til Storebrand da jeg fikk litt bedre tilbud. Men etter jeg har byttet opplevd at kontakt person sluttet å svare, har prøvd å ringe og sende e-post. Og dette gjelder feil opprettet faktura/periode som de har sendt til meg. Så de er veldig på å sende tilbud og for å få nye kunder men slutter å kommunisere etterpå.
Kundevennlig og raskt og fornuftig skadeoppgjør. Rimelige forsikringer på bil som jeg har forespurt pris på
Lave premier på alle mine forsikringer på bilen, hytta på fjellet og hyttas innbo.
Har hatt storebrand en del år og er egentlig veldig fornøyd med både dekning og servicen de gir.