Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en skade i 2018 og den og den ble gjort opp for på en grei måte.
Jeg har byttet fra IF til Storebrand da jeg fikk litt bedre tilbud. Men etter jeg har byttet opplevd at kontakt person sluttet å svare, har prøvd å ringe og sende e-post. Og dette gjelder feil opprettet faktura/periode som de har sendt til meg. Så de er veldig på å sende tilbud og for å få nye kunder men slutter å kommunisere etterpå.
Kundevennlig og raskt og fornuftig skadeoppgjør. Rimelige forsikringer på bil som jeg har forespurt pris på
Lave premier på alle mine forsikringer på bilen, hytta på fjellet og hyttas innbo.
Har hatt storebrand en del år og er egentlig veldig fornøyd med både dekning og servicen de gir.
Helt erlig godt fornøyd med storebrand forsikring, de er helt fantastiske.
Mine erfaringer med Storebrand er kun positive. Jeg har kun opplevd å bli syk og Storebrand betalte ut premien på kort tid. Er fornøyd.