Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har tilsammen 4 forsikringer hos Storebrand og har hatt det i mange år. Vi har jo en god rabattordning ved at vi også er bankkunder hos Storebrand. Men én forsikring (bobilen) synes noe for høy.
Billig forsikring gjennom foreningen, likevel kommer jeg til å bytte ved første anledning. Makan til "kundebehandling" har jeg ikke opplevd noe sted. Endring til høyere kaskodekning er ikke mulig på nett. De forlanger bilder av bilen innsendt på mail. Når de bruker en uke på å behandle mailen, er bildene blitt for gamle til å godkjennes. Mail med nye bilder er ikke besvart etter 10 dager. Med andre ord, det er simpelthen ikke praktisk mulig å endre til høyere kaskodekning i Storebrand. For nye kunder forlanger de ikke bilder av bilen ved fullkasko. Det er altså eksisterende kunder de ikke har tillit til. Dermed er den eneste fremgangsmåten å bytte selskap, så bytte tilbake til Storebrand igjen og velge kaskodekning. Men tipper ingen vil bytte tilbake til Storebrand etter en slik opplevelse... Tips til Storebrand: Send en takstmann (for egen regning) Dersom dere ikke har tillit til kundene.
Jeg opplever at Storebrand er elendige på informasjon generelt og kundebehandling over telefon spesielt.
Jeg har ikke noe å foreslå her. Mine erfaringer er bare gode.
Har ikke hatt noe større erfaring med de enda, da jeg ikke har hatt behov for og bruke forsikringen.
Ønsker å se hva alle andre kan tilby på pris selvom Storebrand leverer en OK produkt. Skader ikke sjekke dette opp hvert år om man kan spare noe tusenlapper.
Ble lovet 30% startbonus og de skiftet tilbake til 20% selv når jeg har skriftelig bevis på tilbud og aksept.