Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For ikke dekket det, selv om jeg har bevis på at det er stormskade (ikke over hele bilen) bare kun noen plasser og har bilde av vindmåler samme dato.
Jeg har min Jeep Renegade forsikret med den beste forsikringen Storebrand kan tilby. I kontrakten står det at jeg har krav på leiebil Tilsvarende min bil. eller opp til 600kr. Dessverre får jeg ikke lånt en tilsvarende bil for 600kr. Om dere har behov for 4x4 så styr unna Storebrand.
Har ikke hatt bruk for forsikringen så det er litt vanskelig å uttale seg ang dette. Men de er bra på pris.
De sendte meg dobbel faktura etter 2-3 måneders forsikring, så sendte de meg purringer på denne flere ganger.
Dårlig kundebehandling!!! De lurer deg om å fikse bilen til den dårligst verksted og etter det de sende meg en faktura med egenandel 4000kr og 8000kr pga jeg kjørte bilen over 12000 km, selv om jeg har kjørt bare 2000 km (så lenge jeg kjøpte bilen, 2 måneder siden) ...
Dårlig kundeservice, laaang ventetid på både telefon og chat. ventet over 1 time bare i chatten. Skulle få tilbakemelding på hvor i køen jeg befant meg og hvor lang ventetid de estimerte, men fikk samme beskjed hvert tredje minutt uten køplass eller estimert ventetid. "Vi har noe ventetid, men du vil bli satt i kontakt med en rådgiver så snart som mulig. Din posisjon i køen og beregnet ventetid vil bli oppdatert om ca. tre minutter." Skademeldinger som er sendt inn finner en ikke igjen.
Hva er bra med Storebrand forsikring? De har lavere pris enn vår tidligere selskap. Flink og overbevisende selger som dessverre ikke kan sies om saksbehandlere etter at avtalen var underskrevet. Hva kan bli bedre? Saksbehandlere hos Storebrand må bli bedre ved henvendelser. Saksbehandlere må ikke mistenke kundens hensikter og motiver. Det er vanskelig å vite ALLE detaljer i forsikringsvilkår. Derfor må kunden jo kunne stole på at forsikringen opptrer upartisk og er "hjelperen" i en vanskelige situasjon. De må høre hva kundens behov er og enda viktigere, å opptre omsorgsfull som kundens «forsvarer» og ikke "aktorat". Egne erfaringer? Har vært Kaskoforsikret som totalkunde med 2 biler (den ene dyr superforsikring), 3 boliger(den ene dyr superforsikring), innbo, båt, ulykkesforsikring, hos Storebrand i kun 2 måneder! Vi angrer allerede og vurderer å kaste håndkle etter denne korte tiden. Vi opplevde Storebrands forsikringsstil som avvisende, uprofesjonell, mistenkeliggjørende og uinteressert i kundens behov, men de er mest opptatt av å finne paragrafen som gir avslag til kundens behov raskest mulig. Vår anbefaling er å holde seg unna Storebrand forsikringen og satse heller på en annen forsikringsselskap som virkelig er mer opptatt av kundens behov og ikke bare lavere priser.