Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
har meldt inn skade i februar - ikke kommet svar innen august ingen svarer , ingen oppgjør , utrolig dårlig behandlingstid
Leverte inn skade på katt og dagen etterpå var det innvilget 🥰
Tusen takk for hyggelig omtale, vil liker å levere på den tilliten du har til oss som kunde <3
Når uhellet først er ute så må du smøre deg med en god dose tålmodighet, for her tar ting tid! Bruker mange uker - ja måneder - på en enkel reiseforsikringssak og når du forsøker å komme i kontakt med skadebehandler får du overfladiske standardsvar. Kommer til å bytte når de en gang i fremtiden greier å gjøre opp forsikringssaken min. Virker jo som de har alt for lite folk på jobb..
Beklager så mye, dette høres ikke bra ut. Sommeren er høysesong for reisesakder, men dermed øker vi alltid bemanningen i god tid til disse. I år har det kommet ekstra mange, så noen køer har det vært, men det du skriver her bekymrer meg, så ikke nøl med å kontakte din kundebehandler direkte - du finner telefonnummer og kontaktdata på dine skadesider på Storebrand.no
Bare mas om ditt og datt når alt jeg vil ha er et enkelt tilbud på bilforsikring. Intet mer, intet mindre. Koster antagelig mer for selskapet å ha rådgivere (Egentlig selgere?) til å håndtere slike enkle saker.
Du kan alltid kjøpe forsikring enkelt og rimelig på nett på Storebrand.no. Vi har også mange selgere, så kontakt vårt Kundesenter eller en av våre mange eksterne forsikringsagenter som kan hjelpe deg.
Akkurat byttet, så har kun erfaring fra salgsagent som gjorde en bra jobb
Takk for omtalen!
Helt jævlig selskap. Du får aldri tak i saksbehandler og de bruker flere måneder på å behandle saker. De bistår ikke i prosessen og har ikke noe svar til dine spørsmål whatsoever. Styr unna.
Trist å høre, husk at du alltid kan kontakte din kundebehandler direkte både på telefon og via melding inne på dine skadesaker. Om du ikek er fornøyd, håper jeg du klager slik at vi får anledning til å rette opp i saken om vi har håndtert den feil.
Byttet til Storebrand fra Tryg pga pris, ble gode rabatter gjennom medlemskap i Huseierne. Utover det har jeg verken sett hvordan Min Side ser ut eller om det blir/er enkelt å benytte seg av forsikringen hvis en skade skal oppstå.
Tusen takk for omtalen og for at du valgte å komme til oss. Vi håper jo at du egentlig ikke vil trenge oss, men om skaden skulle inntreffe, kan du være trygg på at vi er her for deg. Hos oss vil du få din egen kundebehandler på Mine sider som du da både kan ringe til og sende meldinger.